Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Sunday, February 3, 2013

Halaadas 2012 - Alabama

Jojjon tehat egy nagyon regen elmaradt beszamolo a 2012 evi Halaadasrol.

Mivel Rob anyukaja Alabama allamba koltozott az ev soran, igy ott toltottuk a Halaadas napjat. Houston-tol Birmingham varosa kb 10 ora autoval (Rob szerint ha en is a kocsiban ulok akkor 11 mert minden bokornal meg kell allni miattam). haha nagyon vicces :-)

Reggel indultunk, meg kod volt... Jo lett volna megallni fotozni, de akkor sosem ertunk volna oda. 


A 10 ora alatt negy allamot erintettunk: Texas - Louisiana - Mississippi - Alabama

Louisiana nagy mocsarvidek, aminek egy reszen at is vezettunk. Magasba epitett hid az ut korulottunk pedig viz es mocsar.





Utkozben sokat aludtam de kepzeljetek el 1 orat en is vezettem!!! Persze olyan helyen ahol nem volt nagy forgalom es csak egyenesen kellett menni :-) De akkoris nagy dolog volt tolem hisz en nem szoktam autopalyan vezetni es 120 km/h-val (75 merfold/ora) kellett szaguldozni! Jol leizzadtam az biztos :-) Azert csak odaertunk epsegben...

A nap hatralevo reszeben mar csak lustiztunk, beszelgettunk a csaladdal. A macska le nem szallt rolunk. Persze elbogtem magam amikor odajott hozzam es megsimiztem. Hisz miota Bailey elment azota nem simiztem macskat. Abszolut nem gondoltam bele elore es nagyon varatlanul ert....


Utolagosan kaptam a szulinapomra nagyon finom Godiva csokiba martott hatalmas epreket. Persze mire eszbe kaptam hogy le kellene fotozni addigra a fele mar hianyzott :-)


Masnap volt Halaadas napja. Amig Rob es az anyukaja a pulykat keszitettek elo en a haz kertjeben fotozgattam.


Nagyon tetszett az oszi kert....











A macskusz is jott velem es mindenkepp fotoztatta magat :-)






A pulyka kozben bekerult a sutobe mi pedig elmentunk egyet levegozni a kozeli allami parkba (Oak Mountain State Park). Nagyon szep idonk volt...







Utban kifele a parkbol az elottunk levo auto ablakaban egy gyerek ult!! A tetoablakban meg (talan) az anyja volt. Nem normalisak....


Mire hazaertunk a pulyka mar javaban sult. Rob es az anyukaja keszitett meg kulonbozo koretet illetve desszertet.




Nagyon finom volt az unnepi vacsora.


Asztali dekoracioval is eljatszottam picit...






Masnap nagyon erdekes helyre mentunk, de errol szoljon majd a kovetkezo bejegyzes :-)


2 comments: