Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Monday, May 13, 2013

Canyon turahoz keresek otleteket....

Tudom tobben vagytok akik sokszor jartak mar a kulonfele canyon-okban Utah-ban es kornyeken. Junius kozepen egy hetes canyon turat tervezunk, amihez most gyujtom az informaciot.


 Alabb megadom hogy melyik nap hol tervezunk lenni illetve mennyi ideig. Ha van idotok es kedvetek irjatok meg legyszives hogy mit ajanlotok megnezni a rendelkezesre allo idoben. 

1. Zion: egy delutan - Itt legszivesebben a 'The Narrows'-t neznenk meg de sajnos nem lesz eleg ido ra igy mast kell kitalalni. Gondoltuk talan a Riverside Walk vagy az Emerald Pools hike-ot probaljuk meg. Szerintetek?

2. Bryce: egy nap - Queens Garden Trail ...mi mas johet szoba itt?

3. Canyonlands: egy delutan - Island in the Sky or Dead Horse Point or Green River Overlook?

4. Arches: egy nap - Primitive Loop, Double arch, Devil's Garden, Tower Arch, Delicate Arch naplementekor. A Delicate Arch tuti a tobbibol nem tudom mennyire van idonk egy nap alatt.

5. Salt Flats: Mesa Arch napfelkeltekor meg Canyonlands-ben utana fel nap Salt Flats-en es kornyeken. Gondolom fel nap tul sok a Salt Flats-re... mi van meg ott a kornyeken amit erdemes megnezni?

6. Grand Teton: haromnegyed nap - meg nem foglalkoztam ezzel. Otletek johetnek.

7. Yellowstone: masfel nap - Old Faithful es egyebek, meg nem neztem meg jobban.


A repjegy, az auto es a hotelek mar le vannak foglalva, mar csak azt kell eldonteni hol mit nezunk meg....

Szoval egyelore ez van. Minden segito hozzaszolast szivesen fogadok es elore is koszonok.


6 comments:

  1. Én a Zionban és Bryceban jártam 1-1 napra.

    A Bryceban a Navajo Loop-ot csináltuk meg. 1,3 mérföld, kicsit rövidebb, mint a Queens Garden. A honlap azt írja lehet kombinálni a kettőt, szóval lehet egy részük ugyan ott megy.
    Nekem a Navajo Loop nagyon tetszett. Különösen a Wall Street része.

    Zion: Mi a Narrowsban voltunk. Ez augusztus közepén volt. Reggel kezdtünk neki a túrának és bizony fáztam is az elején, de az is közrejátszott, hogy ruhában voltam és nem fürdőruhában. Mikor a nap feljött már jobb volt, de mindenképp fürdőruhába menjetek, ha mégis erre esik a választásotok.
    Képek alapján nagyon egyedi túrának tűnt, szóval semmiképp nem akartam kihagyni ezt az élményt. Pláne, hogy ki tudja lesz e lehetőségem visszatérni még az életem során. És nem csalódtam, mert nagyon jó buli volt. :) Elég sokan voltak, de engem nem zavart. Inkább megnyugtató volt.
    Aznapra 4es riasztás volt árvíz veszélyre. (5ös a legmagasabb)
    Ha nincs nagyon rossz idő a helyetekben bepróbálkoznék. Max, ha fáztok visszafordultok. Akkor is láttatok valamennyit és kipróbáltátok legalább. A canyon pedig nagyon szép. :) Nekem ez az egyik kedvenc élményen a 2 hónapos nyaralásunk során. :)

    Mi a Narrows után a Weeping Rock-ot néztük meg. Ez nem nagy szám. Nem is túra jellege van, mert végig járda volt.

    Engem még az Angel’s Landing érdekelt volna, de a csapat leszavazta. Ez már egy komolyabb túra, állítólag kicsit veszélyes is, mert néhol nincsenek korlátok.

    (a blogomon láthatsz képeket)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia Eniko! Koszonom a hasznos informaciokat. A blogodban maris elolvastam Zion-t, most jon Bryce. Nagyon szeretnem a Narrows-t megnezni de nagyon ugy nez ki nincs eleg idonk ra. Mennyi idobe telt nektek a shuttle plusz az odaut, visszaut es ismet a shuttle? En ugy hiszem 1.30 elott nem erunk oda kocsival.... es nem akarunk sotetedesig maradni mert a szallasunk Bryce Canyon-nal van aznap este szoval meg ket orat vezetni kell Zion utan.

      Delete
  2. Szia,
    szerintem Utah gyonyoru... mi is nagyon szerettunk ott kirandulni regebben meg a gyerekek nelkul. Most alig varjuk, hogy eleg nagyok legyenek hozza.... :))

    Otlet: nem annyira latogatott, epp ezert meg izgalmasabb a Goblin Valley, kb a semmi kozepen. es benne a little wild horse canyon. Nehol olyan szuk, hogy csak keresztben fersz el benne. Szerintem nem erdemes kihagyni!! (http://www.climb-utah.com/SRS/lwh.htm)

    Igazabol ez a climb-utah honlap nagyon jo!
    Es talan sok hasznos infot talalsz a SUWA honlapjan is a tervezeshez. (www.suwa.org/)

    Jo tervezest, szervezest!
    --adri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adri koszi szepen az informaciot. a climb-usa website nagyon jo es tele van hasznos infoval.

      Delete
  3. Szerintem menjetek a Narrowsba. Az Emerald-nal lehet, hogy meg fogtok foni delutan es ott martozni se lehet annyira, mint a canyonban. Besetaltok, ameddig van kedvetek es idotok es kisetaltok.

    Bryce: Rim trail (egy rovid es konnyu szakasza csodalatos kilatassal a Sunrise es a Sunset Point kozott). Erdemes lefele menni rajta. De most meg nem mondom, melyik vege van magasabban :)

    Salt Flats mellett Wendoverben van egy pici repulestorteneti kiallitas, a hangarral, ahol az atombombat ledobo repulo gyakorlatozott.
    SLC-tol eszakra van a Hill AFB , ahol rengeteg kiallitott repulot lehet nezni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ribizli: azt szeretnem tudni nagyon hogy mennyi ido amig a shuttle elvisz oda ahonnan elindul a Narrows tura. utana pedig mennyi ido amig elerunk a folyohoz? megkozelitoleg lenne infod errol?

      Rim trail-t meg guglizom este koszi. a Queens Garden Trail-en voltal mar? annal jobb a Rim trail?

      Delete