Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Monday, May 6, 2013

En es a golf

Tavaly ev elejen a fonokom (ME) es en beiratkoztunk egy 10 alkalmas golf oktatasra. Eletemben azelott nem golfoztam, de idotoltesnek gondoltam jo lesz. Meg ugyebar Rob szeret golfozni (es tud is) igy egyutt is tudnank a jovoben jatszani...

Jartunk ME-vel minden heten, neha kihagytuk mert o sokat utazik a vilagban, de kb juniusra be is fejeztuk a sulit (persze kulonosebben nem tanultunk meg golfozni). Pont idoben mert jott a dogleszto houston-i nyar a negyven feletti homersekletevel. Azzal a golfoznasnak is lottek reszunkrol. Azota nem voltunk sehol, sem a gyakorlo palyan, sem rendes golf palyan. Igy meg azt a keveset is elfelejtettuk ami rank ragadt.

Es akkor elerkezunk a mult hetvegehez....

Juniusban egy kis kanyon turara keszulunk, de persze el vagyunk nagyon lustulva, stemina semmi. Egy honapunk van hogy egy kicsit gatyaba razzuk az izmokat es tudoket, igy hetvegenkent vagy biciklizunk vagy maszkalunk valamerre (hetkozben otthon elliptical-t tapossuk de nem igazan eroltetjuk meg vele magunkat). Mondtam Rob-nak mi lenne a ha az egyik parkba mennenk setalni de persze gyorsabb utemu setara gondoltam, nem bameszkodosra. Erre o hogy mi lenne ha inkabb golfozni mennek, de ugy hogy nem ulnenk golf cart-ba hanem gyalogolnank az egyes lyukak kozott cipelve a golf taskat. ?? Egy eve nem volt a kezemben golf uto, es meg egyszer sem voltam igazi golfpalyan mint jatekos.... ez vicces lesz gondoltam, de belementem. Annyi volt a kikotesem, hogy en veszek elobb egy golf taska hordozo ketkereku talicskat (aki mar cipelt golf taskat tele az osszes utovel az tudja nem konnyu hurcolaszni azt)  :-)

Delutan mentunk hogy a profik addigra mar befejezzek. Igy is varni kellett meg vagy 20 percet mire sorra kerultunk. Szuper ido volt, igy sokan voltak. Izgultam am, hisz az elso lyuknal ott vannak mogotted a tobbiek felsorakozva en meg nem akartam hogy lassak milyen bena vagyok :-)  De hat csak el kellett utnom a labdat.... 
 


Oszinten szolva nem volt szornyu... attol feltem leginkabb hogy el sem talalom majd a labdat :-) De szerencsere sikerult beleutni. Ime egy video:



Eleg lassan ment az elottunk levo par csoport igy volt idom fotozgatni a telefonnal....




Rob epp beletalal (labdat picit lehet latni amint beleesik epp a lyukba)


 
 
A kis mesterseges tavak mentenk volt mindenfele allat: hod, kacsa, teknos stb....




Kis kacsa - nagy kacsa
 

Erdekes kinovesek...



Oszinten bevallom csak 5 lyukig birtam. Egyreszt azert mert nagyon lassan haladt a 'ko:r', masreszt elfaradtam. De jo volt, es majd megyunk meg :-)


6 comments:

  1. Nekem is meg kellene probalni ezt a sportot :)

    ReplyDelete
  2. Itt a legtöbb klubba a tagsági olyan borsos áron van hogy a magamfajta pórnép nem igazán engedheti meg magának. De a különleges golflabdákat évek óta gyűjtjük. :-))

    ReplyDelete
  3. Nagyon kellemes hangulató képek, biztosan jó volt a nap!
    A fiúk az igazi golfosok, egy nőnek elég, ha megüti a labdát :)
    Az utolsó képen azok a dolgok a fa légzőgyökerei, a szegedi arborétumban épp 2 hete mutogatta a biológiatanárnőnk, le is fotóztam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. koszi! gondoltam hogy valami fa gyo:ker lehet de hogy legzogyoker? erdekes....

      Delete