Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Wednesday, May 29, 2013

Feszbuk anomalia

Nyamvadt feszbuk letiltott mindenfele kommentelesrol, like-olasrol es uzengetesrol 30 napra, ami vegre ma lejart.

Az alabbi keppel unnepeltem :-)


Egyebkent a legjobban Rob orult a letiltasomnak..... hisz velemenye szerint allandoan azon 'logok'. O eddig nem volt fent, de - legnagyobb meglepetesemre - most nagyon ugy tunik megis beadja a derekat. 

Ja es hogy miert lettem letiltva? Tok rohej....  Ugy kezdodott hogy akartam krealni egy Page-et a fotos vallalkozasomnak. Semmi extra, ugye? En is ugy gondoltam. De ahanyszor probalkoztam a Page letrehozasaval a FB kirugott hogy valaki probalkozik a szemelyes oldalamban turkalni igy felfuggesztenek. De harom kerdes megvalaszolasa utan aktivalni tudtam magam. Aztan egy ido utan veglegesen kivagott a rendszer. Az a legbosszantobb az egeszben hogy semmifele ugyfelszolgalata nincs a FB-nal. Szoval meg szolni sem tudsz hogy tevedes tortent, senki nem akarja kompromittalni az oldalamat csak en szeretnek uj Page-et kesziteni. Egyszeruen senkivel nem tudsz beszelni, irni. 

Na, de ma vegre lejart a kitiltasom. Mas kerdes, hogy kepes leszek e valaha egy ilyen 'ceges' oldalt csinalni....

Meglatjuk, mondta a vak is....




No comments:

Post a Comment