Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Thursday, March 12, 2009

A burokracia netovabbja!!!

Mar nagyon vartam a mai napot. Ma hivatalosan is megvaltozik a nevem, gondoltam. Minden szukseges papirral felfegyverkezve igyekeztem a mar jol ismert Birosag epulete fele. Biztonsagi 'motozason' atjutva, fel a harmadik emeletre... Az illetekes irodaba erve orommel tapasztalom, hogy alig van ugyfel. Meses kezdet! Par percen belul oda is hivnak az egyik ablakhoz. Eloadom, hogy a 1127-es ugyszam lennek es meghoztam a szukseges dokumentumokat a nevvaltozashoz. Illetekes elvtarsno atveszi a papirokat... atnezi ... feladoveveny az Emigracios Irodanak megvan, hirdetes az ujsagbol kivagva. Felnez es kerdezi, hogy az ujsag szerkesztosegetol kaptam e egy bizonyos kozjegyzo altal hitelesitett nyilatkozatot. Nem. Na, akkor azt feltetlen szerezzem be, mert anelkul nem tudja lezarni az ugyemet. Bumm! Azt hittem rosszul hallok.

Gondoltam elmegyek meg onnan az Astoria Times szerkesztosegebe es behozom a Birosagra a papirt meg a mai napon, igy nem vesztegetek el egy nap szabit. Persze gozom sem volt arrol, hogy hol van a szerkesztoseg. Cimet elkertem a Birosagon, de sokat nem jelentett. Lementem a metroba mert ott van egy nagy New York terkep. Ott lattam, hogy metroval nem megkozelitheto a hely, igy taxiba szalltam es az vitt el a cimre. $25 dollaromba kerult es raadasul jol felfordult a gyomrom ugy vezetett a sofor. Szerencsesen megtalaltam az irodat, ami a vilag vegen volt.

A szerkesztoseg egy sarokepulet masodik emeleten van. Belulrol total le van pusztulva, de az emberek kedvesek voltak hozzam. Sajnos ott megtudtam, hogy a papir amiert jottem nem all rendelkezesre, csak hetfon lesz kesz. Ekkor minden remenyem szertefoszlott... Meg kertem egy utbaigazistast, hogy ne kelljen taxira penzt kidobnom ismet. A legkozelebbi metroallomas felorara volt busszal. Onnan meg kb 1 ora volt mire hazaertem.

Remelem mostmar tenyleg csak egyszer kell ez ugyben a Birosagra mennem. Elegem van!!!

2 comments:

  1. Na azt el is hiszem, hogy eleged van! Ettől még az A38-as igazolvány is egyszerűbb :), de most komolyan, nem egy Asterix-paródia a valóságban?
    Az iPhone-on nincs Google Maps? Csak hogy úgy egyszerűbb, mint a metróállomáson térképen böngészni.
    Én már nem is akarnék új nevet ennyi cirkusz után.
    Ideát havas eső esik :((((((

    ReplyDelete
  2. de neztem en a google terkepet az iPhone-on, de az nem sokat segitett abban, hogy hogyan visz el oda a metro ...

    ReplyDelete