Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Sunday, March 22, 2009

Kontaktlencse

Rob-ra rajott, hogy neki kontaktlencse kellene. 1-es a szemuvege es nem is nagyon hordta csak ha valamit 'latnia' kellet pl mozi, vezetes eseten. Szoval szombaton elsetaltunk a kozelben levo szemuvegeshez. A dokinal en is bent voltam Rob-bal egyutt (hogy fogjam a kezet :-) Ilyen vicces figurat mar reg lattam. A vegen megkerdezte, hogy hova valosi vagyok. Mikor megtudta, hogy Magyarorszagrol jottem, akkor az jutott eszebe, hogy 1956-ban volt Magyarorszagon a forradalom, meg Kadarrol is beszelt. Nem tudom honnan tudta ezeket... Be nem allt a szaja (a dokinak) es folyamatosan nekem dumalt. A vegen meg kedvezmenyt is kaptunk az arbol.

Azt persze erdekes modon ram bizta, hogy tanitsam meg Rob-nak hogy kell betenni es kivenni a lencset. A doki ott betette, de kivenni mar nem vette. Rendes tole... Ugyhogy este izgultunk, hogy osszejojjon a dolog. Szerencsere egy kis tanitgatas utan sikerult kivennie. Az mas kerdes hogy betenni meg nem tudja, igy azt en csinalom... Annyira lagy lencset kapott, hogy ilyet meg nem lattam! Felrakja a szemere de nem marad ott. Osszegyurodik kicsit es az elso pislogasnal lejon a szemerol. Valoszinu veszunk majd egy masik tipusu lencset (olyat mint az enyem), majd ha elfogy ami most van neki. Addig meg en teszem be a lencsejet, hacsak meg nem tanulja valahogy.

No comments:

Post a Comment