Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Tuesday, March 3, 2009

Vegyes

Tegnap este megvettuk a repjegyeket haza. Hurra!!!!!! Csak tudnam miert ilyen draga... :-( De mar nagyon varjuk a hazamenetelt. Rob anyukaja es az o ferje sajnos megsem jonnek. Draga az ut. Nekunk is, de most vagy soha! Jo lesz, hogy mindenki osszejon egy helyre (Zsuzsi eskuvoje) igy egyszerre megismeri mindenki egymast.

Mas.

Csutortokon lesz benne az Astoria Times ujsagban a nevvaltoztatasi kozlemenyem. Csekely $195 dollaromba kerult a hirdetes!! Majdnem elajultam, amikor megtudtam. Ezek nem normalisok! Ma meg feladtam postara az Emigracios Hivatalnak a vegzest. Amint megjelenik a hirdetes mehetek megint a Birosagra. De utana mar vegre VEGE a huzavonanak!

Megint mas.

Egy csomo munkam van. Ket oldalas a listam, hogy mit kellene megcsinalni... (bocs a rossz kepekert, de nincs Photoshop a munkahelyi gepemen es nem tudtam rajtuk vilagositani):


No comments:

Post a Comment