Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Thursday, March 26, 2009

Fogorvos video

Az alabbi videot a gyerek apukaja keszitette a mobiljaval. Fogorvostol jottek haza. Itt Amerikaban nagyobb beavatkozasoknal elaltatjak a beteget (tapasztalatbol tudom) es ez a video az ebredes utan nem sokkal keszult. Nagyon vicces, ahogy a gyerek probalja felfogni hogy mi is tortent vele...

Az angolul nem nagyon tudoknak par gyongyszem leforditva:

"Olyan furan erzem magam"
"Ez most a valosag?"
"Ket ujjat latok... nem is, hanem negy ujjat latok"
... kesobb
"Apa neked negy szemed van"
"Olyan furan erzem magam... Ez mostmar mindig igy marad? Miert tortenik ez velem?"

Olyan vicces ahogy eloadja a kis srac:


3 comments:

  1. Micsoda apa az ilyen :)

    Dani a mandulaműtéte előtt olyan volt, mint aki be van lőve, vagy hulla részeg. Nem tudtam, hogy nevessek, vagy lefogjam (nevetni szégyelltem), annyira kiütötte a gyógyszer.
    Egyszer én is ébredtem altatásból - azt se tudom, mikor aludtam el... - és életem legborzasztóbb eseménye volt.
    Megjegyzem, az se jobb, mikor egy éjjeli szülés után hajnalban már nem fog az agyad + ki vagy dögölve + a hormonszint azonnal leesik ezredrészére + stb., stb....... akkor is olyan voltam, mint akit bekábítottak, pedig nem kaptam semmit.

    Fura dolog ez az agy!

    ReplyDelete
  2. igen, furcsa erzes nagyon amikor ilyen allapotba kerul az ember. en egyszer voltam itt elaltatva es paratlan elmenyben volt reszem :-)

    Orsi

    ReplyDelete
  3. Nekem is volt tapasztalatom benne, bár nem kint, hanem itthon Magyarországon. De hozzá kell tegyem, hogy annyira utáltam a helyzetet, hogy nem is mentem vissza a fogorvoshoz többé. Egyszerűen ijesztő, hogy az ember nincs tudatában a dolgoknak és nem ura a helyzetnek!
    Ezért egy új fogorvost választottam, ami 100%-ban bevált és ami a legijesztőbb, hogy egyáltalán nem fájdalmasak a beavatkozásai. Csak azért mondom, hogy ijesztő, mert még ilyet nem tapasztaltam!
    Mellesleg itt találtam őket: http://www.legjobbfogorvosok.com

    ReplyDelete