Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Friday, March 27, 2009

Uj nev - vegre!

Vegre megkaptam a vegso Birosagi Vegzest a nevvaltoztatasrol. Hurra!! Lehet unnepelni. Persze ez csak az elso lepes a listan. Most lehet atiratni a zoldkartyat, social kartyat, bankoknal, munkahelyen, plusz otthon a szemelyiben, lakas papirokon, adohivatalban es meg sorolhatnam...

Itt egy kep a szepseges Birosag epuleterol. Remelem, hogy egy ideig nem kell latom:




Ja, korabban irtam, hogy az utlevelem lejart es kertem ujat, de az uj nevvel ellatott nem jon meg egy evig. Ezert kertem egyet a regi nevemre. Hivtak a Konzulatusrol, hogy megjott az ideiglenes... de veletlenul 10 evre kaptam meg. A kulonbseg 27 dollar. Nem fogom befizetni, hisz nem en hibaztam. Remelem el tudom intezni.

2 comments:

  1. Ideiglenesen 10 évre? Ez egy vicc.

    ReplyDelete
  2. az... es sajnos a vicc arat velem akarjak megfizettetni. majd megprobalom kidumalni, de vegul ha nem akarjak ideadni az utlevelemet, akkor megis fizetnem kell kulonben nem tudok a nyaron hazamenni.

    Orsi

    ReplyDelete