Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Monday, May 31, 2010

St. Michaels, MD

Szombaton delelott kresz-en voltam, majd pedig mindannyian elmentunk St. Michaels-be. Ez egy kisebb varoska Maryland allamban az obolben, kb masfel ket orara tolunk kocsival.




Van egy szep kis belvarosi resze, amiben a lakohazak utcafeloli resze at van alakitva boltokka. Mindegyik arul valamit: nyaklancokat, polokat, stb... A belvarosban maszkaltunk egy jot majd pedig kiultunk az obolbe nezni a vitorlasokat es vartuk a vacsora idopontjat. Lefoglaltunk ugyanis elore egy helyen asztalt.




A The Crab Claw nevu etterem arrol hires, hogy kozvetlen az obolben van es ha van hajod azzal is 'be tudsz allni' es a hajodon enni. Mi kint ultunk a 'stegen' levo asztaloknal es ott ettunk. Jo sokan voltak es tuzott a nap.





A menu folottebb bizar volt. Sandie oyster-t rendelt (nagy kagylo) ami eleg gusztustalan volt.


Dave pedig egy tucat un. kek rakot rendelt, amit csak ugy kiszornak eled az asztalra es eshetsz is neki. Nem volt semmi latvany. Egy-egy rakbol nem sok hus jon ki ezert kell minimum egy tucatot rendelni egyszerre



2 comments:

  1. Ilyet se láttam még! Én még csak diót és mogyorót törtem eddig kalapáccsal!

    ReplyDelete
  2. hahaha.... tudom, en is elcsodalkoztam. megkostoltam a rakhust nem volt rossz de mivel eleg gusztustalan volt igy inkabb a halnal maradtam amit magamnak rendeltem.

    ReplyDelete