Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Monday, July 5, 2010

Vezetes

Rob a szombat nagy reszeben nem volt itthon mert a fonokevel ment golfozni. Nekem delelott autovezetes oram volt. Az elso.

Megjott a kocsi hazhoz... Kimegyek es egy tanulo kiszall a volan mogul es beul hatra. Az oktato a vezeto melletti ulesen ulve mondja hogy akkor uljek be es hazavisszuk a sracot. Mondtam, hogy nekem ez lesz az elso oram es jobb ha inkabb a srac hazavezet es majd en ott atveszem a kormanyt... Jol rajuk ijesztettem :-) Egyebkent egesz jol ment. Sokat dicsert a ficko. Tobb erdekes esetem is volt: peldaul bekerultunk egy dugoba, egy fesztival vegett. Vagy fel oran keresztul probaltam kikecmeregni belole. A mogottem levo auto savot akart valtani es az o mogotte levo is ugyanezt tervezte el. Na persze hogy karambol lett a vege pont mellettem! Az egyiknek lejott az eleje... Aztan egy tuzolto autoval is talalkoztam. Ja es athajtottam egy piroson is! Az ugy tortent, hogy sargara valtott a lampa es en lassitottam de mar nem tudtam megallni es atvaltott pirosra en meg gazt adtam es athajtottam. Hat jobb mintha megallok a keresztezodesben, nem? Ket ora volt a vezetes ora. Meg ketszer ketto lesz aztan annyi az oktatasnak. Utana Rob-ra kell hagyatkoznom...

Ora utan a fel ora jarasnyira levo boltoknal tettem ki magam. Ket orat bolyongtam aztan hazamentem. Tuzo napon 25 perc gyalog. Ez volt az elso hogy onnan gyalog jottem haza. De nem volt mas megoldas hisz Rob nem volt otthon. Utana megneztem az epp aktualis meccset, majd lementem a medencehez. Rob is lejott oda miutan hazajott.

No comments:

Post a Comment