Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Monday, February 14, 2011

Boldog Valentin Napot!

Itt mint tudjatok sokan unneplik a Valentin napot. Otthon is van mar ugy tudom, de talan meg egyenlore nem olyan nepszeru mint itt. Igazsag szerint, itt sem unnepli mindenki. Mi igen. Altalaban egy jo vacsival, viraggal, csokival.

Rob nagyon finom scallops-ot (fesukagylo) keszitett feherboros-kapribogyos martassal vacsorara.


Desszertnek pedig nutellaval toltott sult csorogere emlekezteto finomsag volt! Ezt most probaltuk eloszor es nagyon finom lett. Jo ropogos volt, de igazsag szerint a vegre mar a konyokunkon jott ki a nutella :-)


En Rob-nak sajat magam tervezett m&m's-et adtam... Harom csomaggal! Ket foto es ket szoveg van felvaltva a drazsek egy-egy oldalan (masik oldalon a m betuvel).


Az egyik foton ketten vagyunk kozelrol, a masik foton az arnyekunk fog kezet (meg a Red Rocks canyon-ban fotoztam amikor turaztunk). Aztan ket felirat 'Love you' es 'Be my Valentine' ... Nagyon tetszett neki :-)


En kaptam tole szep tulipant (az a kedvenc viragom).


Illetve nagy meglepetesemre kaptam egy Nook Color-t!!! (Aki nem ismerne, ez olyan mint a Kindle az Amazon-tol.) Na ekkora ajandekra nem szamitottam megmondom oszinten, bar nagyon orultem neki, mert mar reg szerettem volna egy e-book-t. Kulon tetszik a soterozsaszin borito amit hozza vett...

Mar le is toltottem egy konyvet ra es elkezdtem olvasni. Szuper jo!


5 comments:

  1. mar ki is olvastam az elso konyvet pedig csak munkaba jovet es hazafele olvasok a metron.

    ReplyDelete
  2. ja es Rob mar el is pusztitott egy csomaggal az m&m-s kozul :-)

    ReplyDelete
  3. Ilyen M&M hol készül? Meg se merném enni!
    AZ e-olvasó nagyon tetszik, én is elájulnék egy iPadtől :))) Valahogy izgibb az e-olvasás, nem is értem. Hogy a gyerekek ilyenek, oké, na de a felnőttek? :)

    ReplyDelete
  4. az m&m's-et a neten keresztul en keszitettem es kikuldtek postan :-)

    nekem egyebkent mindegy hogy e-olvaso vagy konyv. talan azert jobb az e-olvaso mert nem kell varni mig elmesz a konyvesboltba hanem igy konnyebben hozzafersz barmilyen konyvhoz. par kattintas es mar meg is vetted es olvashatod.

    ReplyDelete