Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Monday, February 21, 2011

Napi kaland

Ma itt munkaszuneti nap van (Presidents' Day). Rob-nak kellett mennie dolgozni, nekem nem. Kepzeljetek arra vetemedtem, hogy EGYEDUL elvezettem a legkozelebbi uzletsorhoz! Tudom ez szinte senkinek nem nagy hir, hisz ti mar vezettek bolcsis korotok ota, de nekem ez volt az elso :-) Persze nincs olyan messze es kulonosebb kihivas sincs utkozben, de most vezettem eletemben eloszor egyedul. Itt a kep bizonyitekkent :-)


Izgi volt, mert tulajdonkeppen meg nem vezethetek egyedul, igy izgultam nehogy megallitson egy rendor. Ha minden igaz meg egy honap van hatra a vizsgamig. Addig csak ugy vezethetek ha Rob is a kocsiban ul.

Az utobbi egy evben - miota elkoltoztunk New York-bol - most ereztem eloszor valamennyire fuggetlennek magam! Jo erzes volt :-)

3 comments:

  1. Gratulalok!

    Elenken emlekszem, milyen volt eloszor egyedul forgalomban... Egy husz kilometeres videki autokazas az orokkevalosagnak erzodott..

    ReplyDelete
  2. koszi szepen :-) orulok hogy van aki nem nez teljesen hulyenek hogy igy orulok annak hogy vezettem egy picit egyedul....

    ReplyDelete
  3. Én is csatlakozom hozzád! Nem vagy hülye, néha a kis öröm is nagy öröm :)
    De a fotó nem bizonyíték, hisz nem látszol rajta :), csak a szavadnak hiszek.
    Buliiiiiiii!

    ReplyDelete