Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Monday, July 25, 2011

Uj frizura sok-sok ev utan...

Ma 5 orara fodraszhoz voltam bejelentkezve. Ultem a szekben, mar megbeszeltem a sraccal a ket szint amit majd raken a hajamra, illetve azt is, mennyit vaghat belole (kb 2-3cm)... Mire visszajott a festek bekeveresebol eldontottem, hogy itt az ido ugy igazabol levagni a hajam.... majdhogynem rovidre.

Ez lett belole:


Hatul egesz rovid egyebkent, nyaktoig er. Egyelore tetszik, majd meglatjuk reggel is tetszeni fog e. Utoljara hetedikben volt rovid hajam (akkor fiusan rovid persze). Azon kivul pedig 1997 ota volt kisebb valtoztatasokkal ugyanolyan a hajviseletem. Szerinem jo volt a fazona a hajamnak csak valahogy nagyon meguntam mar....

Az igazsaghoz az is hozzatartozik, hogy ma lattam Anitarol par uj kepet es neki is rovidebb most a haja es nagyon tetszett. Szoval Anita, koszi a kezdo lokest :-)

Update: a fentieket meg tegnap este irtam be, de csak most publikaltam nyilvanosan. Egesz jol sikerult reggel beszaritanom a hajam, es mindenkinek nagyon tetszik....

5 comments:

  1. Szerintem jó lett. Fiatalosabb, lendületesebb! :)

    ReplyDelete
  2. koszi Hella :-) eddig mindenkinek tetszik.

    ReplyDelete
  3. Épp most frissítem az Address Book-om, egyrészt a címed sincs meg (ki tudja nyomon követni ezt a sok költözést!), másrészt akkor küldhetsz egy színes képet, mert fényképes címjegyzékem van! :)
    Tök jó amúgy, szerintem is jópofa. És mindenképp komfortosabb! (ha nem vagy lusta beszárítani)
    Én is levágatnám, de a zuram nem hagyja, mert neki így vagyok szép. Na ja, 35 fokban milyen jó is a hosszú haj.

    ReplyDelete
  4. fekete feher kep mar nem is jo??

    nem vagyok lusta beszaritani mert igy is minden reggel szaritani kellett. es a hosszabb haj tobb idobe telt. ez megvan 5 perc alatt.

    ReplyDelete
  5. Nagyon szuper!!! Kedvet kaptam én is elmenni a fodrászhoz:)

    ReplyDelete