Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Tuesday, July 5, 2011

Vitorlazni tanultunk

Ket kolleganovel es azok ferjevel/baratjaval hatosban feliratkoztunk egy 2.5 oras vitorlazasra a Woodbridge Sailing School-nal. Ez olyan kezdo-ismerkedos vitorlazas volt.


Ketten ultunk egy-egy vitorlason plusz az oktato. Sajnos sok szelunk nem volt .... de azert Rob igy is tanult ezt-azt. Fel ora utan a no atadta a hajo vezeteset Rob-nak. En meg betettem egy kis zenet es hatradolve elveztem a semmittevest :-)))





Rob kapitany nehany pillanata...





A tobbiek is elveztek am a vitorlazast... olyannyira nem volt egyebkent szel hogy mindenki kapott ket oras ingyen vitorlazast egy masik napra. Remelhetoleg akkor jobb szelunk lesz...


Ja es hogy a vegen legyen egy kis izgalom is..... epp kikotottunk mikor Rob nem talalta az egyik strandpapucsat. Tuve tettuk erte az egesz hajot! Mar ott tartottunk hogy egy db papucsban megy majd haza, mikor megpillantottam egy uszo targyat kb 3 meterrel a hajo mogott a vizben :-) Gozunk sincs hogy kerulhetett oda.... teny hogy ott volt es ki kellett valahogy halaszni. Igenam de uszni epp nem volt kedvunk.... Ekkor az oktato eloszedett valami hosszu rudat es Rob azzal probalta meg kihorgaszni a folyobol.



Par probalkozas sikertelennek bizonyult, de nem kellett sokat varni... az aramlat lassan de biztosan a hajo fele sodorta a papucsot. Jo sok nyujtozas utan vegre sikerult a papucsot megkaparintani. Persze en kozben videoztam es alig birtam visszafolytani a nevetest (ez nyilvan hallatszik is a felvetel kozben). Egyebkent teljes kis csapat gyult ossze es a vegen tapssal jutalmaztak a 'host' :-)




A ket es fel oras vitorlazas utan piknikeztunk a parton levo parkban.... mindenki hozott amit szeret es megkinaltuk egymast. Itt mar egy masik kollegano is csatlakozott hozzank a lanyaval. Ok nem vitorlaztak.



3 comments:

  1. hát ez vicces :):):):) én nem kinlodtam volna annyit egy papucsért :):):) Gyönyörü hely!

    ReplyDelete
  2. persze mi is csak azert kinlodtunk erte mert lattuk ki fogjuk tudni halaszni.... amugy ott hagytuk volna (mondjuk nem az olcso muanyag papucs volt, hanem bor....)

    ReplyDelete
  3. Miket kitaláltok! Hajókázás, tök jó!

    ReplyDelete