Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Saturday, July 23, 2011

Washington Nationals vs. Chicago Cubs Baseball Game

Jol le vagyok am maradva, de hat sok mindent csinaltunk az elmult hetvegeken es idobe telik mig beirom oket. Meg mindig visszaterve a julius 4-i hosszu hetvegere, amikor Rob anyukajaek itt voltak par napot.... Hetfon delelott kimentunk megnezni egy baseball meccset ahol a Washington Nationals jatszott a Chicago Cubs ellen. A jegyeket meg Rob vette Dave szulinapjara, mivel tudtuk hogy azon a hetvegen epp itt lesznek Washington DC-ben.

Oszinte leszek.... nem vartam ezt a napot, mert nagyon nem volt kedvem menni a meccsre. Voltam mar egyszer baseball meccsen meg New York-ban a Shea Stadium-ban, es nem talaltam valami szorakoztatonak. Ezuttal raadasul nagyon fulledt meleg napnak nezett ki igy meg rosszabbra lehetett szamitani elmenyt illetoen. Mindegy, menni kellett, nem volt mese. Vittem a fenykepezot, legalabb lekotom magam a fotozassal.

Megerkeztunk a stadionhoz


Rob es Sandie atvettek a jegyeket majd bementunk megkeresni a helyunket.


Meg persze volt vagy ket ora a kezdesig, igy kicsit maszkaltunk. Volt egy promo hogy ha vettel egy Coca-Cola termeket es engedted lefotoztatni magad vele akkor kaptal 'ingyen' egy hutotaskat benne tuti jo piknik pledet (egyik oldala vizhatlan) meg egyeb repi cuccot. En ravetettem magam erre a lehetosegre a tobbiek meg eloszor 'hulyenek' neztek, de miutan meglattak hogy egesz jo dolgokat kaptam ok is szereztek egyet. haha ... elelmes a magyar lany mint mindig :-)

Itt meg szinte uresek a lelatok, de a jatekosok mar gyakorolnak


Keszitik a palyat: locsoljak a homokos feluletet es huzzak a vonalakat


Nehany szerencses szurkolo autogrammot is kap...


Chicago Cubs ket jatekosa strategiai megbeszelest tart


Ajaj de meleg is van... semmi legaramlat, tapadunk!!


Ok mar keszen allnak ... azaz ulnek


Dave nagy baseball rajongo


Felreertes ne essek, nem fogom leirni a baseball szabalyait, ne is varjatok. Tenyleg nem erdekel, es nem vagyok hajlando tobb energiat ra forditani mint amennyit muszaly, leven amerikaihoz mentem hozza... Aki megis tobbet szeretne tudni a baseball-rol az olvassa el ITT.

Ez a beiras inkabb a szurkoloi hangulatot fogja bemutatni kepekkel es videokkal... oszinten szolva az sokkal erdekesebb mint maga a jatek :-)

Termeszetesen a himnusszal inditottak...nagy patriotak az amcsik




Igy mutattak be a Nationals csapatot




Itt mar teli a lelato, kezdodhet a meccs


Egy kis kozonseg hullamzas :-)



Megtalaljatok hol ultunk mi (en termeszetesen nem vagyok epp rajta, mert en fotoztam)


Itt epp Jason Werth utotte jol a labdat... tetszett ahogy bevagtak a filmet rola utana. A meccs nagy resze egyebkent ugy telik hogy egy ember dobja a labdat a masiknak, akinek jol el kell talalnia azt a baseball utovel. Lehetoleg olyan jol, hogy az kimenjen a palyarol. De altalaban csak dobas bena utes, dobas nem utesrol szol az egesz. Az alabbi egy izgalmasabb utest abrazol.... a harom-negy orabol kb 5 ilyen volt csak... gondolhatjatok, hogy a hajamat teptem mar az unalomtol.




A kozonseg szorakoztatasara sok mindent kitalalnak am a par perces szunetekben (ilyenkor cserelnek a csapatok 'terfelet'. Ilyen peldalul a KISS CAM, azaz a nagy kivetitore feltesznek a lelaton ulo parokat es ha latod magad rajta akkor csokot kell adni :-) Ime egy video mirol is van szo...



Ugyancsak vicces az un. DANCE CAM, ami azt jelenti hogy ha meglatod magad a nagy kivetiton akkor tancolni kell. Persze altalaban olyanok kerulnek a kivetitore akik mar eleve tancolnak...



Aztan van olyan, hogy 'Presidents' race', azaz az elnokok versenye. Negy volt elnok (beoltozve) sorakozott fel a futoversenyhez: ...... Sajnos a fenykepezom ekkor mar tulmelegedett igy magatol leallt a video kozben, igy ketszerre sikerult csak felvennem. Ime:






A 7th Inning olyan mint a fociban a felido. Ilyenkor van egy hosszabb szunet amikor kimehetsz megmozgatni a vegtagjaidat picit, es a jatekosok is pihennek egyet.

Ez a srac az egyik elnoknek volt beoltozve :-)


De voltak egyeb vicces oltozekek is...


DANCE CAM ismet...



A szunet utan a God Bless America-t enekelte ugyanaz a holgy... mint mondtam ez a patriotizmus nagyon jellemzo itt Amerikaban



DANCE CAM 3



Megegy vicces figura a lelaton... egyebkent azert voltak sokan piros-feher-kekben mert a meccs epp julius negyediken volt, ami itt a Fuggetlenseg napja...


"Take me out to the ball game" egy hires-neves meccs-dal.... mindenki ismeri es enekli



Minimum harom oras egy ilyen meccs de mivel ket oraval elobb odamesz igy ot ora. Plusz ha hosszabbitas van akkor meg tobb orat is eltarthat. Az idojaras ezuttal meg csak rontott a helyzeten. Majd megfottem. A vegen mondtam Rob-nak ez volt az utolso baseball game amire elmentem....

Akit erdekel, az osszes kep a KODAKGALLERY-n megtalalhato.


6 comments:

  1. Ettől én is kirügyeznék, te egy hős vagy!
    Mitől melegszik be egy fényképezőgép?? A kánikulától, vagy amúgy is?
    Néztem ezeket a lelátókat, arra gondoltam, hogy hű, le ne szakadjon. Olyan instabilnak tűnik és úgy tele vannak emberekkel. (bárcsak egy evangelizáción lenne ennyi ember :( )

    ReplyDelete
  2. koszonom az egyutterzo szavakat... tenyleg kesz voltam kinyuvadni ott a lelaton. a fenykepezo azert melegedett be mert sokat videoztam vele es nagyon meleg is volt, az biztos nem segitett a helyzeten.

    a lelato betonbol van epitve, szoval eleg stabil :-)

    ReplyDelete
  3. A baseball meccsben az a legjobb, hogy eszméletlen szépen van nyírva a fű. Én is kétszer voltam, de azt hittem,elunom az életemet.

    ReplyDelete
  4. LASELLE: azert a kiss cam es a dance cam az vicces volt :-) nekem azok tetszettek a legjobban...

    ReplyDelete
  5. MUSZAJ bizony igy kell irni !

    ReplyDelete
  6. koszi anonymous..... felvaltva irtam eddig igy es ugy, de mostmar legalabb tudom :-)

    ReplyDelete