Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Thursday, January 12, 2012

Obama vs. Orban

Mint irtam korabban, nem szoktam politizalni es ezt a blogot sem fogom politikai blogga valtoztatni. Orban, Obama, Clinton, vagy Bush.... a masik oldal ugyis mindig elegedetlen. Lenyeg, hogy ezt most nem politikai allasfoglalaskeppen teszem be ide, hanem csak ugy....  erzekeltetni a ket EMBER (es nem politikus) kozti kulonbseget....

A nap kerdese tehat: szerinted Orban kezetfogna az Orszaghazat eppen takarito emberrel?

8 comments:

  1. Én félek azoktól a politikusoktól, akik túl komolyan veszik magukat.

    A felségest a nevetségestől egy hajszál választja el és az önmaguktól nagyon eltelt politikusok sokkal közelebb állnak a nevetségeshez, mint a felségeshez.

    ReplyDelete
  2. pontosan... ott volt pl Kim Jong Il.....

    ReplyDelete
  3. egyetertek az elottem szolokkal..

    ReplyDelete
  4. Én nem tudom, hogy kezet fogna-e vele, de egyértelműen Obama a szimpatikusabb a két fenti kép alapján.
    Lehet, hogy én is lopom ezt a képet... :)

    ReplyDelete
  5. szia IceCat... lopjad nyugodtan hisz erdemes az ilyet terjeszteni!! :-)

    ReplyDelete
  6. IceCat: add mar meg a blogod cimet mert uj gepem van es abban meg nincs elmentve. a neten meg nem talalom. kivancsi vagyok milyen uj krealmanyadi vannak :-) emailben is kuldheted ha nem akarod ide kitenni .... annatulip kukac gmail pont com koszi

    ReplyDelete
  7. Hm, lehet, hogy mégsem lopom... Inkább kerülöm a politikát, minden formában :)

    Na, hát hogyhogy nem találsz? O.o
    Blog itt: http://icecat.neobase.hu
    Kreálmányok itt: http://icecatkreativ.blogspot.com/

    ReplyDelete