Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Tuesday, May 4, 2010

Bucsu a munkatarsaktol 1.

Mult het szerdan a pszichiatria osztaly bucsuztatott.... Na ez eleg viccesen hangzik! De igaz. Az osztaly kutatasi reszlege, hogy pontosabb legyek. Kb tizenoten elvittek ebedelni egy kozeli azsiai etterembe, ahol az ebeden kivul kaptam egy udvozlokartyat, amibe mindenki csupa szep dolgot irt nekem. Ezen felul kaptam meg egy nagy tortat, es egy Sephora ajandekkartyat valamint egyeb 'nyalanksagot' a boltbol (a kartyat mar le is vasaroltam - megj. a szerk.)






Ime a Tiramisu tortam, ami az etterem melletti magyar sutistol lett rendelve



Kollegakkal az asztalnal



Az egyik kozvetlen fonokommel






Az osztaly elnokevel





Meg aznap este a Program Manager-ek elvittek vacsorazni egy nagyon szuper gorog etterembe, Kefi Restaurant


No comments:

Post a Comment