Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Friday, May 14, 2010

Nyugos vagyok... UFF

Vegre pentek van. Utolso nap a heten. Hosszu het volt es orultem nagyon amikor otkor kileptem a kapun. Fulledt, napsuteses ido volt egesz nap. Ugye ma az volt a terv, hogy Rob golfozik a fonokevel en meg egy masik uton megyek haza...

Metroval elmentem a vonatig, ami eleg ritkan jar. Husz percet vartam ra. Marmint a vonatra. Ekkor meg eleg jo passzban voltam, ugyhogy kulonosebben nem zavart, jatszottam a telefonommal. 5.50-kor indultunk is. Ket emeletes szuper kis vonat volt, jol elvoltam. Meg a megallot sem tevesztettem el. 6.20-ra beertunk Laurel varoskozpontba. Normalis varosokban ugyebar ott varnak a taxisok a leszallo utasokra.... na nem am Laurel-ben!! Leszallok es sehol semmi. Kimentem a kozeli keresztezodesig hatha jon egy taxi arrafele... hat nem volt szerencsem. Az iPhone-on keresztul talaltam vagy 5 taxi tarsasagot a kozelben igy gondoltam semmi problema, mindjart hivok egyet.... na nem am Laurel-ben!! Az elso szetkapcsolt par csonges utan (tobbszor is probaltam, valoszinu mar nem jo a szam), a masodik nem vette fel, a harmadik nem letezo szam, a negyedik felvette de nem tudott kuldeni taxit, az otodik kapcsolt jobbrol balra balrol jobbra.... aztan vegre valaki benyogte hogy hivjam az x szamot azok biztos tudnak segiteni. Megjegyzem, hogy ekkor mar 20 perce leszalltam a vonatrol a nap veszesen tunik el az egyre sotetedo felhok mogott es a szel erosodik. Esni fog, mit esni szakadni perceken belul...

Felhivom a megadott szamot, mire a diszpecser azt mondja hogy olyan 10-15 perc mulv tud valaki ertem jonni. Mas valasztas nem leven mondom oke de siessenek ahogy tudnak mert mindjart leszakad az eg. Kis padra leulok, varok. Tiz perc ... semmi. Rob hiv hogy most vegzett, hol vagyok. Sehol. Hol lennek. Jobb ha nem is szol hozzam.... Leteszem. Hiv a taxis hogy jon nehogy mas taxiba uljek ez es ez a szama. Mondom, hogy ulhetnek mas taxiba mikor erre meg a madar sem jar. A felhok mar nagyon sotetek es a hazak tetejet seprik, olyan nehezek telis tele csapadekkal. A szel mar nem viccel es en felek ott fog elkapni a vihar az utcasarkon. Eltelik meg vagy tiz perc mire vegre ramdudal a taxis.... beulok es ekkor leszakad az eg! Megmenekultem.

$15 dollarral kesobb otthon is vagyok, elcsigazottan, kiabrandultan. Nem szivem csucske Laurel. De ez van. Egyelore nincs mas megoldas mint tulelni.

Ui: Rob par perccel utanam erkezett. Elkapta a jegeso. A kocsival egy hid alatt huzta meg magat. Utobb lattuk a hirekben, hogy tornado ereju szel fujt a kornyeken...

2 comments:

  1. Legalabb megusztad az esot ;)
    Az biztos, hogy en is merges lettem volna, nem is kicsit...

    ReplyDelete
  2. hja nem volt semmi. azota nem volt ilyen... most gozerovel a jogsi megszerzesen vagyok. ebben a honapban kresz van, juliusban vezetek, augusztusban talan mar lesz is kocsim ha a penztarcam engedi

    ReplyDelete