Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Tuesday, May 4, 2010

Bucsu a munkatarsaktol 2.

Mult csutortokon volt az utolso napom a munkahelyen. Christy-tol kaptam ezt a jo fej figurat es az alatta levo lapot. O kozvetlen beosztottam volt. Jo olvasni a sorait es tudni, hogy jo fonok voltam...


Ezt a lapot az egyik csoporttol kaptam akiknek sokat segitettem.



Philip a vezetoje annak a csoportnak.

Christy es Joann.... hianyozni fognak



A volt irodam...


Es a korhaz meg egyszer utoljara...

2 comments:

  1. Egyik szemed sír, a másik nevet... hát igen, nagy ugrás ez most nektek. Sok sikert hozzá!

    ReplyDelete
  2. igen, kicsit szomoru volt hogy a baratokat/kollegakat ott kellett hagyni, de remelem itt DC-ben is lesz majd par jo ember...

    ReplyDelete