Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Saturday, May 22, 2010

Kresz ora

Ma voltam az elso kresz oran... Nem volt valami izgi. Egy csapat tinedzser srac volt a csoportban akik vegigaludtak az orat. Volt ket idosebb ember is de azok csak spanyolul beszeltek. Az orat ket nyelven tartottak.


Volt video vetites is.... erdekessegkepp itt van egy bejatszas. Ekkor kicsit elbizonytalanodtam, hogy lehet nem is jo csoportban ulok es ez nem kresz oktatas hanem valami rap dolog.... ime:


5 comments:

  1. Jótanács: NE automata váltós autón tanulj vezetni, ha ugyan létezik ott másféle.

    ReplyDelete
  2. az miert jo tanacs?

    nekem automat lesz az autom ha lehetseges. itt akkora dugok vannak hogy nem akarok masodpercenkent sebesseget valtani. az autosiskolaban is csak automata kocsik vannak.

    Rob kocsija viszont segessegvaltos...

    orsi

    ReplyDelete
  3. Tetszik a zene :)
    A kresz vizsga milyen? En megdobbenve ertesultem rola, hogy Utahban a vizsga "open book"...

    Szerintem tanulj automatavaltossal, ha pedig meg akarod tanulni a botvaltot, arra kesobb is raersz.

    ReplyDelete
  4. nem tudom milyen a kresz vizsga. olyan erzesem van hogy egy szamitogep elott ulsz es valasztasz hogy a b c vagy d a jo valasz.

    automata valtoson tanulok majd mert csak az van az autosiskolaban :-)

    ReplyDelete
  5. Akkor nem kérdés a váltó :), amúgy aki tud váltósat vezetni, az tud automatát is, fordítva nem igaz a dolog.

    ReplyDelete