Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Wednesday, April 20, 2011

Evakuacio - ket nap kenyszerszunet

Hetfon de. 11.30 korul egyszer csak villodzni kezdett a lampa es meg mielott el tudtam volna menteni az ep aktualis budget excel tablat amin dolgoztam, elment az aram a munkahelyemen. Siri csond es tok sotet uralta az egesz epuletet. Par percre ra megszolalt a veszjelzo szirena es a hangosbemondoban egy elore felvett szoveg azt harsogta, hogy mindenkinek el kell hagynia az epuletet azonnal a lepcsolejaron keresztul, mert tuz van az epuletben. A mobilommal vilagitva gyorsan szetneztem az asztalomon, es bedobaltam a taskamba par fontosabb dolgot aztan nyargaltam a tobbiekkel a lepcso fele. Persze hogy mi vagyunk a legfelso emeleten, igy siettunk hogy mielobb leerjunk...

Ime a leerkezes oromteli pillanata (hatterben a szirena es a hangosbemondo zaja hallhato):



Miutan mindenki 'kimenekult' az epuletbol, elrendeltek egy ket es fel oras kenyszer ebedszunetet, mondvan majd ket orakor megmondjak hogy hogyan tovabb: lesz e aram vagy menjen mindenki haza. Ki merre latott elmentunk ebedelni, vasarolni satobbi.... Szerencsere epp szep ido volt igy jo volt a szomszedos Georgetown-ban maszkalni. Persze remeltuk, hogy a napnak ezzel vege is van. Mikor visszamentunk a gyulekezo helyszinere megtudtuk, hogy a kozelmult esozesei/tornadok miatt arviz van Georgetown-ban levo obol teruleten es az aramszolgaltato lekapcsolta az aramot. Ezert ment el az aram es nem tuz miatt. Tovabba azt is megtudtuk, hogy aznapra annyi volt. Nem lesz aram es mehetunk haza. Egy baj van ezzel csak...en nem tudok ilyen siman hazamenni Laurel-be, hisz Rob Annapolis-ban van 5.45-ig. Igy felszalltam a metrora es elmentem Pentagon City-be, az uj albinal levo uzletsorra nezelodni es kolteni egy kis penzt. Persze 5-ra mar jol eljartam a labam igy nekivagtam a hazautnak. Este 7-re sikerult is hazaerni...

Masnap reggel jott a legjobb meglepi emailen keresztul, miszerint nem kell munkaba menni mert meg mindig nincs aram az epuletben! HURRA :-))) Jol jott az extra nap mert igy tudtam dobozolni.

Sajnos ma, szerda reggel mar egy mas jellegu email vart: az aramot visszakapcsoltak, lehet menni dolgozni :-(

2 comments: