Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Sunday, April 10, 2011

Key Biscayne, Florida (Day 4)

Negyedik es egyben utolso egesz napunkat szerettuk volna nagyreszt napozassal es intenziv semmit tevessel tolteni.... Reggel kimentunk a South Beach-re nem messze a hoteltol. Bereltunk egy nagy, foldbe szurhatos napernyot es innivaloval, konyvvel, viz spriccelovel es naptejjel felszerelkezve szepen nekilattunk a nagy henyelesnek. Rob az ernyo alatt en mellette. Sutott a nap es fujt a szel, igy kellemesnek ereztuk az ott letet. Rob meg is martozott a vizben, de a hullamok egesz erosek voltak.





Amig o furdozott en fotozgattam a madarakat.


Aztan meg tovabb fekudtunk a homokban, sutkerezve a napban. Oszinten szolva nem igazan ereztuk hogy sulnenk... Sutott a nap fujt a szel es pont ez a legveszelyesebb, hisz nem erzed hogy egsz csak amikor mar tul keso.

Egy kulfoldi fiucsapat erkezett mellenk es eleg nagy hanggal voltak. Nem sokkal kesobb rajottunk mi volt a nagy izgalom kozeppontjaban... Egy lany egy ernyovel arrebb felso nelkul napozott :-) Orulet, hogy Amerikaban ez meg szenzacioszamba megy.... Legviccesebb az volt, hogy meg le is fotoztak!!! Na ekkor dontottunk ugy, hogy eleget suttettuk magunkat a napon. Szedtuk a satorfankat es atmentunk Key Biscayne-re.

Ez mar Key Biscayne... Epp ekkor volt itt a nagy tenisz donto, a Sony Ericsson Open :-)


A Key Biscayne-i Bill Baggs Allami Park kb fel orara van South Beach-tol. Amint atleptuk a 'kapuit' egy Great Egret Heron nevu gyonyoru, dalias feher madar latvanya fogadott. Anita jovoltabol kiderult (lasd kommentek kozott) ez a Nagykocsag.



Madarka epp elkap egy egesz jo meretu gyikot es kisebb harc utan megeszi!!!


Amig figyeltem meg kb kettot megevett!!!


Aztan mikor megelegelte az udvariatlan tolakodasomat egy kecses roptevel odebballt...


Hihetetlen milyen szep ez a madar...


A madar utan egy mosomacihoz volt szerencsenk ... Mint kiderult epp kukazni indult a draga :-)



Ismet fantasztikus szinu oceanban gyonyorkodhedtunk... es nem bantuk meg, hogy ott hagytuk a South Beach homokjat Key Biscayne-ert...




Az 1825-ben epult vilagitotorony...


Kb ekkor jott el az a szornyuseges pillanat amikor mindketten raebredtunk, hogy a delelotti napozas valoszinu nyomot fog hagyni... mely nyomot (nezzetek meg Rob labat)



En is piros voltam mint a pecsenye... de ekkor meg nem tuduk mennyire volt nagy a kar...






A kesoi ebedet/ korai vacsorat a parton talalthato etteremben fogyasztottuk el.... Egyszer csak azt vettuk eszre, hogy egy kozepes teknos docog el mellettunk! Aranyos volt. Ugyan ekkor mar razott a hideg engem es alig vartam hogy induljunk vissza a hotelba, ahol a kozeli boltban tudok venni leeges utani spray-t.

Meg ezt a kis gyik-felet gyorsan lefotoztam. Egesz pici volt, csak a kepen latszik nagyobbnak.



Utban visszafele South Beach-re (Miami)





Mire megerkeztunk a hotelba nekem mar minden bajom volt. Egett a labszaram veszettul (mashol is de az volt a legelviselhetetlenebb). Az autoban fujattam ra a legkondit, de amint kiszalltunk forrt fel a borom. A boltban talaltam aloe vera-s spray-t es a hotelban mindketten lefujtuk magunkat, es lenyeltunk par fajdalomcsillapitot... persze ez csakis par percnyi megkonnyebbulest jelentett :-( Hideg zuhany is ment a labra felvaltva a spray-el. Nem akarom tovabb ragozni, de teny hogy nem aludtam sokat (Rob sem, de az en egesem rosszabb volt hisz en nem az ernyo alatt fekudtem hanem a napon). Sot mindket labam total bedagadt, ami vegulis nagyobb fajdalom volt mint a leeges. A ketto egyutt meg ...

Nagyon remeltem, hogy reggelre valamelyest enyhul a fajdalom, de sajnos csalodottan kellett tapasztalnom, hogy nem igy van. Kiszenvedtuk magunkat a repterre ahol en rogton papirtorlot nedvesitettem be es pakoltam a sipcsont reszre mindket labamon. Igy ultem egesz ido alatt mig a repulore vartunk... Allni nem birtam, ulni sem nagyon. Fel kellett pocolni a labam hogy a ver ne nyomuljon lefele...

Kis ellenertek fejeben becsereltuk a jegyunket business class-ra, mert ott tobb hely van es ki lehet a labakat nyujtani. Ez nagyon jo otletnek bizonyult...

Masnap en szerencsere szabin voltam... jobb is mert hidegfurdon es allando kremezes nelkul nem birtam volna ki a napot. Meg egy hetig tartott a dagadt lab (odema) szindroma (felpocolt labbal valo alvas stb) ... most 10 nap utan kezd el a bor lejonni!!! Egtem mar le tobbszor eletemben de ilyen odemas nyavalyat meg eletemben nem tapasztaltam. Azt hittem szetreped a bor a labamon....

Hogy megse ilyen keseru szajizzel zarjam a vakacios bejegyzeseimet, itt szeretnem megjegyezni hogy ott letunk alatt valamelyik este ettunk egy vacsorat a Fratelli La Bufala nevu olasz helyen (saroknyira a hotelunktol). Ettunk mar sok helyen pizzat de ez volt az eddigi legeslegjobb. Szoval ha valamelyikotok arra jar... ne hagyja ki! (5th es a Washington ave sarkan). A hely egyebkent szerepelt a foodnetwork-on is.



Es akkor katt ide az osszes foto megtekintesehez: KODAKGALLERY

2 comments:

  1. szerintem nagykocsagot lattal, ami itthon is van! gyonyoru vizimadar.

    a kedvenc kocsimat fotóztad, szoval koszi, de az egesz utazas nagyon jo lehetett. Szelben napozni nagyon veszelyes, lehet meg kellene mutatnod egy orvosnak, ha meg mindig gyulladt.

    ReplyDelete
  2. huuuu koszi a forditast! rakerestem a nagykocsagra a google-en es valoban az! mindjart javitom a blogban...

    A Porsche a kedvenc kocsid, vagy az a fajta a Porsche ami a kepen van? Egyebkent sok nagyon draga kocsit lattunk.... a Porsche az olcsobb fele volt.

    Mar nem hiszem hogy erdemes megmutatni dokinak a labam, hisz nem gyulladt, de azert majd figyelem nem no e rajta valami nyavaja... Alig varom mar hogy lejojjon az osszes bor rola. Olyan mintha masnak a bore lenne a labamon.

    ReplyDelete