Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Sunday, April 12, 2009

Kellemes Husveti Unnepeket!

Ma Husvet vasarnapra ebredtunk. Mar nagyon vartuk a mai napot hisz ugy terveztuk, hogy magyar szokas szerint unnepeljuk meg. Vettem kotozott sonkat a magyar boltban, tormat es tojast a helyi kozertben, valamint jofajtaju hazikenyeret a peknel.



A husveti kosarat mar penteken osszeraktam. Beletettem a kedvenc csokijainkat. Rob-tol kaptam egy pihe-puha feher nyuszit, hogy orizze a kosarkat... persze igy is rajartam a csokitojasokra :-)




Vasarnap reggel Rob kelt hetkor, hogy odategye a sonkat foni. Fott is az vagy ket es fel orat. Izgultunk, hogy milyen lesz, de vegul egesz jo lett. Eletem elso sonkaja!



Most sutjuk a kis almas taskakat ... majd toltok fel rola egy kepet ha kesz.

4 comments:

  1. Nagyon gusztusosan összeállítottad. A kenyér pazarul néz ki.

    ReplyDelete
  2. koszi :-)

    olyan jo volt. tiszta otthoni izek voltak. a kenyernek is nagyon orultem, hogy megtalaltam, mert nem akartam ezt a rossz papirvekony semmi amerikai kenyeret enni hozza.

    te mit foztel?

    orsi

    ReplyDelete
  3. semmit. itt nem kaptunk csak már főzött füstölt sertés sonkát, ami jó volt, csak sótlan. persze hozzá a torma, tojás és újhagyma, retek stb. de most hétvégén megyünk haza egy hétre és mama tett félre sonkát és megfőzi nekünk.

    ReplyDelete
  4. mi az hogy semmit? irod hogy volt sonka, tojas, torma meg egyebek. hat mi kell meg? a mi sonkank is kicsit sotlan volt, de utana soztunk es ugy jo volt.

    de jo mentek haza... mi Pennsylvaniaba megyunk mert Rob nagymajaba lesz 80 eves. Penteken megyunk vasarnap jovunk. 7 ora az ut vonattal!!!

    Orsi

    ReplyDelete