Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Saturday, April 25, 2009

Totalis kimerultseg

Munkahelyemen nagyon sok volt a munkam az elmult heten. Palyazati hataridok vannak hetfon es kedden ezekre kellett nagyon sokat keszulnom. Meg az internetre sem volt idom felnezni kiveve ha valamit meg kellett neznem a koltsegveteshez. Szerdan ejjel 2 orakor mentem aludni! Pentek reggel mar elaludtam veletlenul, de azert meg beertem idoben dolgozni (persze zuhanyozni nem volt idom, csak felkapni a ruhamat es nyomas). Estere mar hulla voltam. Mar olyan szinten faradt voltam, hogy faztam pedig nem is volt hideg. Egy forro furdo segitett azert.

Most a hetvegen eleg jol ki fogom pihenni magam. Muszaly hisz hetfo es kedd meg huzos lesz, hisz akkor vannak a leadasi hataridok. Szerdan meg nehez targyalas ele nezek... de utana kicsit jobb lesz a helyzet. Legkozelebb majus vegen van hataridom, de az majd csak egy palyazat lesz.

Most mindenki palyazik itt jobbra balra, mert Obama kiadta a Stimulus tervet. Ebbol van penz a palyazatokra. Mi hatot adunk be osszesen. Ugy hallottam hogy 12000 palyazo van kb es 200-at itelnek oda. Jo kis arany. Kicsi az esely, de meg kell probalni.

Szoval ezert is nem irtam a blogba mar egy hete, es emileket sem kuldtem szinte senkinek. Ezuton is bocs.

1 comment:

  1. Részvétem... de már a további bejegyzés vidítóbb!

    ReplyDelete