Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Sunday, April 5, 2009

Paprikas csirke

Ma megfoztem eletem elso paprikas csirkejet!!! Mondjuk csirkemellbol csinaltam csak mivel nem szeretjuk a combot. Finom lett. A masik ujitasom, hogy nem nokedlivel csinaltam, hanem gnocchi-val. Lustasagbol :-)

Egyebkent meg unokatesomtol Zsuzsitol kaptunk egy szakacskonyvet ajandekba az eskuvore es annak a vegebe irta bele o a kedvenc receptjeit. A kozott volt a paprikas csirke receptje is.




Ma egesz magyarosan etkeztunk, ami egyebkent eleg tavol all tolunk. Reggelire dios es makos patko, ebedre toltott kaposzta, vacsorara paprikas csirke. (az elso kettot a magyar boltban vettem) Azt hiszem a harom es fel ev alatt, miota Rob-ot ismerem ennyi magyar etelt nem ettunk, mint most egy nap alatt :-))

4 comments:

  1. Hát mit eszik egy magyar lány? Nem magyar kaját? :) Itt az ideje, hogy a férjedet is rászoktasd, az amerikaitól jobb! Bár nem ajánlgatom, én magam se szeretem, és a vegán konyhát áhítozom magamnak. A magyar koszttól azért ki lehet pusztulni elég hamar... mégis jobb, mint a hamburger-sültkrumpli.
    Gondolom ti is előnyben részesítitek a déli (pld. olasz, görög) konyhát, sok saláta, főzelék, leves.
    Azért az fura, hogy most három magyar kaja három évnek megfelel...

    ReplyDelete
  2. hogy mit eszunk? ha kint eszunk etteremben, akkor olasz, gorog, thai, vagy amerikai eteleket eszunk.

    az az igazsag, nem nagyon tudok magyar eteleket fozni, kiveve par dolgot pl. palacsinta, paprikas krumpli... Persze szakacskonyvbol lehetne fozni eppen ezt azt magyarosat. Na, majd fozok Rob-nak mostmar gyakrabban magyar etelt... meglatjuk mit szol. Egyelore nem hianyolta eppen :-)

    ReplyDelete
  3. A hús nagyon jól néz ki, a szósz is szuper, de az a gnocci..... Máskor főzhetsz hozzá sima félcső tésztát is, ha nem akarsz nokedlivel bajlódni. Amúgy meg gratula!

    ReplyDelete
  4. hidd el finom volt a gnocchival is :-)

    Orsi

    ReplyDelete