Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Sunday, April 26, 2009

Nyar van! - Summertime in the city

Nagyon szep meleg ido volt egesz hetvegen. Szombaton 30C, vasarnap pedig 33C fok. Epp ezert vasarnap a Central Park-ban terveztunk piknikezni. Mar majdnem felszalltunk a metrora, amikor meggondoltuk magunkat es inkabb elgyalogoltunk a kb 15 percre levo Astoria Park-ba.



Astoria Park, NY





Pihi a parkban


Egy orult


Aranyos kis kutyus, olyan mint egy barany

Rugyezo fak

1 comment:

  1. Szééééép! Ideát 18-22 fok van, rajtam elfér a kiskabát vagy pulóver, de itt már orgonaillat van mindenhol! Épp ma kaptam egy csokorral a szomszéd testvérnőtől, akinél Domi "nyaralt", úgy megörültem neki, illatos a lakás!
    Dani ma kapta meg a felvételi eredményét, de nem bonthatom ki... majd ma tutira beírja, mi lett! (persze felvették, de ez neki most olyan nagy pillanat!)
    A napfürdőzést látva eszembe jutott, hogy én is láttam tegnap Hámor környékén egy banyát napozni... bár ne láttam volna... :)

    ReplyDelete