Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Saturday, April 4, 2009

Dreams Interrupted

Ma delelott 11-kor keltem ki az agybol. Nem kell lustanak hinni vagy ilyesmi, jo okom volt ra.

Tegnap ejszaka nem birtam elaludni (altalaban is nehezen alszom el). Szoval az agyban jatszottam a telefonon levo jatekkal ejfelig, amikor is ugy dontottem, hogy szemhejam kellokeppen elnehezult es talan jo eselyem van arra, hogy vegre elaludjak. Nem sokkal kesobb sikerult is. Sajnos nem sokaig tartott az edes alom, mivel ejjel 1 orakor arra riadtunk, hogy egy macska vagy valami mas allat ordibal odakint. Probaltam kinezni, hogy hatha meglatom mi folyik kint, de nem lattam semmit. Visszafekudtem aludni... Husz percre ra a kedves felso szomszedra rajott a jarkalhatnek. Ez persze meg nem lenne gond. A baj ott volt, hogy a padloja recseg mint a fene es nem hajlando eszrevenni hogy ejjel 1:30 van!!! Behoztam a hosszu nyelu esernyonket hogy 'szolok' neki hagyja abba, de mire raszantam magam es visszaertem a szobaba addigra elhallgatott. Ujra megprobaltam aludni...

Egeszen 4:50-ig sikerult is, amikor Bailey-re rajott egy asztma roham :-( Ismet, ki az agybol ...

Szoval igy telt az ejszaka.

Egyebkent volt mar olyan, hogy arra ebredtunk ejnek evadjan, hogy a szemkozti hazban (ami kb 6-8 meterre van) ordibalnak egymassal a ferj es feleseg... vagy epp valaki operat enekel, vagy egy masik lakasban epp orult buli folyik. Ezek altalaban a rendorseg megjelenesevel vegzodnek.

Na most, hogy vegre kiirtam magambol, megyek takaritani ... juhej!

2 comments:

  1. bizony... mar nagyon szeretnenk elkoltozni innen valami szolidabb helyre.

    ReplyDelete