Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Saturday, March 6, 2010

Allas ugy

A multhet nagyon stresszes volt a munkahelyemen. Nem reszletezem, de lenyeg, hogy nagyon elegem van mar es jo lenne felmondani. A fonokom erzi ezt rajtam szerintem es probal allandoan dicserni es mutatni, hogy tamogat a munkamban es a problemak megoldasaban, de ez mar nem eleg nekem. Eleg volt.

Az a Washington DC-ben levo allas, ahol november vegen voltam interjun meg mindig nem dontott, hogy kit vesznek fel. Mar nem is erdekel. Majd hivnak ha hivnak. Kozben beadtam a palyazatomat ezer fele, de semmi konkretum nem volt egeszen egy hettel ezelottig.

Ket hete elkezdtem Bostonba es Cambridge-be palyazni. Volt harom telefonos interjum harom kulonbozo allasra a Harvard-on es mindegyik helyen nagyon tetszettem. Penteken megyek Bostonba es Cambridge-be szemelyes interjukra. Rob egy epitesz ceghez adta be a palyazatat Bostonban, jo lenne ha hivnak a heten es akkor johetne velem penteken.

Ezen kivul Washington DC-be megyek kedden egy allasinterjura. Majd megirom mi volt. Ez a het utazassal fog eltelni. Jo lenne mar koltozni...

1 comment:

  1. Igen, már gondoltam is hogy kérdezem mi újság, de úgyis szóltál volna, hogy mi van. Jó, hogy most híreket kaptunk.
    Eljön mindennek az ideje.

    Puszi

    ReplyDelete