Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Tuesday, March 16, 2010

Harvard

Ma orulnom kellene de megsem...

Felajanlottak a Harvard Medical School System Biology szakan levo Senior Grants Manager allast!!! Annyit kapnek mint most, plusz kifizetnek a koltozkodessel jaro koltsegeket is!

A gond ott van, hogy Rob-nak semmi.............

Kertem egy kis haladekot, de sokaig nem fognak tudni varni :-( Azert ez eleg lohaszto dolog. Eletem legjobb allasa van felkinalva es lehet le kell majd mondanom..... Eleg szomoru.

4 comments:

  1. Hatha sikerul! Drukkolok. Jelentkezett ott Rob valahova?

    ReplyDelete
  2. jelentkezett egy helyre kb ket hete. ma felhivja oket hogy rakerdezzen.

    annyira nincs epitesz allas hogy nagyon.

    orsi

    ReplyDelete
  3. Én DC mellett lennek, de az, hogy kifizetik a koltozest, az nagyon galans. Szoval azert ez nagyon jo lenne.

    ReplyDelete
  4. Rob probalta hivni a ceget ma is de nem veszik fel a telefont. tiszta rohej. engem meg noszogatnak a Harvardrol hogy mikor dontok mar..... annyira rossz!!

    ReplyDelete