Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Wednesday, March 24, 2010

Washington DC 2.

Penteken megyek Washington DC-be megint....

Emlekeztek irtam, hogy nem kaptam meg azt az allast a George Washington Egyetemen? Amikor valaszoltam nekik az emilre, irtam hogy nagyon csalodott vagyok stb stb es kertem hogy ha mod van ra, akkor tovabbitsak az oneletrajzomat mas teruletre ahol tudjak hogy keresnek Grants Manager-t.

Tegnap kaptam egy emailt egy teruletrol, hogy az oneletrajzom naluk landolt es szeretnenek velem telefonon beszelni. Ma ez meg is tortent.... 1 ora 14 percig tartott!!! A vegen beszeltunk a fizetesrol is... mondta hogy nem tudnak annyit adni amennyit kertem... aztan rabeszeltem hogy legalabb annyit probaljon meg kiharcolni nekem amennyit most keresek. Ebben maradtunk. Mivel masok is mar nagyon ajanlattetel kozeli allapotban vannak (pl. a maryland-i egyetem) igy ugy dontottunk hogy most penteken lemegyek egy szemelyes interjura mert talalkoznom kell a tanszek alelnokevel. Kepzeljetek a vonatjegyeimet pedig fizetik!! Van vagy $300 dollar. Ennek nagyon orulok. Tiszta kapos lettem :-)

Egyebkent volt egy masik telefonos interjum is a heten. Ott is az van, hogy szemelyesen akarnak velem talalkozni, de ott meg a poziciot valakinek jova kell hagyni. Szoval meg nem tudom azzal mi lesz, de ott is nagyon jol szerepeltem.

No comments:

Post a Comment