Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Saturday, March 13, 2010

Washington DC

Kedden Washington DC-ben voltam harom interjun. Reggel mentem este jottem. Az elso interju a George Washington Egyetemen volt. Az allas nem az egyetem teruleten lenne, hanem DC belvarosaban egy uzleti negyedben. A kornyek nagyon tetszett. A munka okes, a baj az hogy nem fizetnenek annyit amenyit most keresek. A heten interjuvoltak meg meg negy embert es ha minden igaz jovo heten dontenek.

A kovetkezo interjuig volt kb 2 oram, igy leultem egy kisebb parkba ebedelni. Ugy tunt masoknak is ez volt a gondolata. Nagyon szep ido volt. Rovid ujjuban uldogeltem a padon!




A masodik es harmadik interju a Maryland-i Egyetemen volt. Ket kulonbozo metroval es egy busszal jutottam el oda. Eloszor egy 6 emberbol allo bizottsag interjuztatott meg. Volt elottuk harom oldalnyi kerdes amikre vartak a valaszokat. Mindegyiket szepen megvalaszoltam. A vegere ugy erzem megnyertem a bizalmukat. Utana talalkoztam a terulet elnokevel, aki nagyon rendes embernek tunik. Sajnos, mint kiderult ok sem tudnak annyit adni mint amit most kapok es a munka is eleg sok lenne. Megmutatta az irodat ahol ulnek ha engem valasztanak, aztan kikisert a buszhoz.

Ez az epulet ahol voltam:


Ha tegyuk fel, mindket allast felajanlanak akkor inkabb az elsot valasztanam....

A nap vegere jol elfaradtam. Reggel het oratol este 10.30-ra ertem haza. Nem kellett alomba ringatni. Masnap pedig mehettem dolgozni....

3 comments:

  1. Jo hirek, remelem lesz folytatas. Esetleg erdeklodj utana annak, hogy DC-ben mennyire draga az elet. Gondolom olcsobbak az alberletek, a kozlekedes es meg egy csomo minden. Lehet, hogy jobban jarsz megis.

    ReplyDelete
  2. Bizony, amit itt vesztesz, lehet, hogy máshol nyered. És ha a város jobb, akkor máris nyereség. Kíváncsi vagyok a folytatásra!

    ReplyDelete
  3. Mar utananeztem, es amennyit dc-ben kapnek kb annyival olcsobb a megelhetes ott. Nem csak a penzrol van szo hanem a munka sem lenne annyira kiugro...

    jon a folytatas...

    ReplyDelete