Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Thursday, March 25, 2010

Tovabbi esemenyek...

Ma reggel kaptam egy emailt a Harvardos igazgatotol, hogy kuldjem at Rob oneletrajzat es megprobalja keringetni picit hatha talal valamit :-)

Aztan most hivott telefonon a tanszek elnoke a Maryland-i Egyetemtol es felajanlotta az allast amin voltam ket hete! Ez az a hely ahol 6 ember elott volt interjum. Azt mondta, hogy mindenki egyertelmuen engem valasztott. A bert illetoen (mivel keveseltem a szemelyes interjukor) azt mondta, hogy ha elfogadom az allast akkor feljebb tudjak vinni x osszeggel. Ami vegulis nem rossz. Kertem tole haladekot jovo hetig. Tudja hogy van mas ajanlatom is de nagyon remeli, hogy oket valasztom. Micsoda harc folyik ertem :-)

Holnap megyek DC-be ahol szerintem eldol vegre a sorsom...

3 comments:

  1. Betojok, hogy mennyire kapós vagy! (bezzeg én a kutyának se kellenék)
    Rob mit szól mindehhez? Büszi? Meg gondolom ő is izgul azon, hogy legyen Valahol Valami Állása!
    Na kíváncsi vagyok rá, hová költöztök majd.

    ReplyDelete
  2. Ja, amúgy már totálisan elvesztettem a fonalat - persze csak vissza kéne olvasni. Lassan csinálhatsz egy táblázatot, hogy mikor hol mennyiért mit ajánlottak! (gyengébbek kedvéért, például az enyémért) :D

    ReplyDelete
  3. nagyon drukkolok, ma egesz nap rad gondolok, hogy minden rendben menjen es oldodjon mar meg ez a helyzet. Arrol meg lehet vitatkozni, hogy szappanoperat nezni jo-e, de resztvenni benne, azt hiszem elegge idegolo. szoval drukk es irj rogton, mert itt ulok.

    ReplyDelete