Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Sunday, March 14, 2010

Boston, MA

Penteken Boston-ban voltam 4 interjun a Harvard Medical School-ban es a Harvard Egyetemen. Esot mondtak erre a napra az egesz keleti parton, de szerencsere megusztam es nem kellett a kis borondommel esoben caflatnom egyik interjurol a masikra. Az elso harom ugyanazon a kornyeken volt, de kulonbozo epuletekben.

Az elso interju a Harvard Medical School (HMS) Systems Biology szakan volt. Az epulet erdekes volt. Kivulrol egy uj es egy regi kombinacioja. Belulrol mondern. Ket emberrel talalkoztam. Az interju nagyon jol sikerult. Kozepvezeto beosztasban lennek - Senior Grants Manager, Team Lead. Lennenek alattam Grants Manager-ek, akiknek a munkajat felugyelem, hozzam jonnek tanacsert stb. Az egyikuk kikisert a kapuig az interju utan es mondta, hogy remeli lat meg :-)





A masodik interju a Global Health szakon volt. Ez egy pici teglaepuletben van, ami belulrol modern, ujonnan felujitva. Itt is nagyon tetszettem. Sok szempontbol ez eleg jo terulet, nemzetkozi kapcsolatok epitese, nincs laboratorium ami elony (eleg bonyolult ha van), viszont itt egyedul lennek Grants Manager.




A harmadik helyen ket interjum is volt. Ez a Genetika szak volt. Eloszor talalkoztam a fo-fo vezetovel. O sietett igy csak kb 10 percet beszeltunk. Utana egy konferencia teremben talalkoztam a csoporttal, kb 9 ember. Oket felugyelnem, mentoralnam stb. Mindenki kerdezett valamit, de sietni kellett mert az utolso interjumhoz egy masik varosba kellett mennem. Sajnos igy nem nagyon volt ido diszkurzusra. Itt meg roviden beszeltem egy masik vezetovel, akivel mar mult heten volt egy 40 perces telefonos interjum. Mindenki rendes volt, de sok mindent nem tudtam meg a teruletrol a rohanas miatt.



A negyedik interjum Cambridge-ben volt a Harvard Egyetemen. Ide ugy terveztem, hogy ket metroval megyek, de mint megtudtam az kb 45 percbe telt volna es mar nem volt annyi idom. Tudtam, hogy van egy shuttle ami jar a HMS es a Harvard kozott, de arra a buszra vagy egyetemi ID kell, vagy egy jegy amit mit tudom en hol kell megvenni. Keszpenzzel nem lehet a buszon fizetni. Kb 30 percem volt, hogy odaerjek... Utban a metrohoz meglattam a shuttle-t es eloadtam a sofornek, hogy milyen szorult helyzetben vagyok. Olyan rendes volt, megengedte, hogy felszalljak fizetes nelkul! Igy odaertem az utolso interjura idoben. Alig akartam elhinni.


Tehat az utolso interju a Harvard Egyetem Arts and Sciences szakan volt. Itt sajnos csak egy HR-essel tudtam talalkozni. O ket Grants Manager allasrol beszelt. Azokkal majd a heten lesz telefonos interjum, es talan penteken video interjum is a skype-on keresztul.



A fenti negy hely mind tudna minimum annyi fizetest adni, mint amit most keresek, sot ugy erzem meg picivel tobbet is ki tudnek alkudni...

A HMS-ben levo harom allas kozul ha valasztanom kellene akkor az elsot valasztanam. A ket Harvard-i allasrol meg tovabbi informaciot kell szereznem. Remelem a jovo heten sikerul is.

Az interju vegen megkerestem unokatesomat, mivel o ugyanabban az epuletben dolgozik csak egy emelettel lejjebb. Utana egyutt mentunk haza hozzajuk.

Gyors zuhany utan felfrissulve mentunk ki vacsorazni egy afgan etterembe. Nagyon finomakat ettunk, es a hely is szuper volt. Este fotokat nezegettunk es szetneztem a hazban. Brian, Zsuzsa ferje nagyon szepen felujitott mar a haz also szintjet. Most kezdett hozza a felso emelethez. Van mit csinalnia az biztos. De szereti az ilyeneket, ugyhogy inkabb hobbi es neki, mint munka.


Masnap delelott elmentunk az Institute of Contemporary Art muzeumba. Lattuk Roni Horn kiallitasat, valamint sok mas muvesz munkait. Ami leginkabb megfogott az Tara Donovan kiallitasa volt. Igaz mar nem volt minden darab ott, de amit lattam az nagyon tetszett. Egyebkent Brooklyn-ban lakik mint utolag megtudtam, igy remelem lesz kiallitasa itt NY-ban is hamarosan.

A muzeumban:



Zsuzsa es Brian



Ezutan unokatesomek kivittek a palyaudvarra majd egy ora mulva indult is a vonatom. Az ut 5 oras volt, mivel a hurrikan ereju szel+eso miatt a vonatok kestek. Az enyem meg szerencses is volt. Sokat nem is inditottak el.

Rob kijott elem az allomasra es hazahuzta a borondomet :-) Jo volt viszont latni New York-ot. Jobban ismerem ezt a varost mar mint barmelyik masikat! Nekem hianyozni fog az biztos...

4 comments:

  1. Az ember csak kapkodja fejét :), de jó hírek! Kapós vagy (érdemes volt tanulni). Kíváncsi vagyok a folytatásra, tiszta telenovella... :D

    ReplyDelete
  2. Orsi szappanoperaja :-)

    A heten sok minden kiderul majd. A baj csak az Bostonnal, hogy Rob-nak is kell ott munka es egyelore nem sok semmi volt. Egy helyre adta be a palyazatat de egyelore nem hivtak meg. Ha az nem jon be neki, akkor nem tudunk oda menni csak DC-be...

    ReplyDelete
  3. DC-ben lenne biztos helye Robnak?

    ReplyDelete
  4. igen, a volt fonoke visszavenne....

    kozben mar ugy hallom, hogy a systems biology igazgato nagyon akarja hogy oda menjek dolgozni. mar hivta a referenciaimat is mag.....

    ReplyDelete