Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Wednesday, March 24, 2010

Getty Images

Tegnap kaptam jogdijat a Getty Images-tol!!! Az elmult ket honapban eladtak 5 kepembol es annak az arat utaltak. Nagy meglepetes volt. A vevok kozott volt az Apple Inc es a Reuters!!! Mindketto a Statue of Liberty kepembol vett de nem ugyanazt. Rajtuk kivul volt egy ember Kaliforniabol, egy egeszsegugyi ceg New York-bol es egy ceg Honkongbol. Nagyon izgi :-) Jo lenne megtalalni, hogy az Apple es a Reuters hova hasznalta fel e kepeimet....

5 comments:

  1. Aszta! Híres lettél :)!
    Mennyiért vették meg?
    Nem tudom, hogy fogod megtalálni a képet, de most már én is rajta leszek... besóztál vele.

    ReplyDelete
  2. nem sokat kaptam. 20% a jogdij de az alapar mindig attol fugg mire akarjak hasznalni a kepet, hanyszor akarjak hasznalni, mekkora formatumban. pl. a honkong-i ceg majdem 300 dollart fizetett egy kepert. ennek 20%-at kapom.... a tobbi kevesebb volt. de sok kicsi sokra megy es nagyon feldobott.

    szerintem meg ne keresd a kepemet az apple-en mert ha meg is vettek lehet csak tervezik meg hogy hova hasznaljak fel ... ha egyaltalan hasznaljak majd. :-)

    ReplyDelete
  3. Én is lehidaltam az árakon, de cégeknek biztos megéri. Jó sokat lenyúlnak a vételárból.
    Láttam, hogy újsághoz, kiadványokhoz is használhatják a fotókat. Nem keresem, úgyse találnám meg, de a gettyimages oldalán megtaláltam a te képeid, már az is siker!
    A férjemnek mi volt az első: tölts fel te is képeket oda! :) persze.
    Fotózgass csak, ezek meg olyan reggel-szépítő sikerek!

    ReplyDelete
  4. nem lehet am csak ugy feltolteni kepeket a getty oldalara.... ok talalnak rad es irnak hogy melyik kep erdekli oket.

    ReplyDelete
  5. Gondoltam! Nem is az én ötletem volt. Érdekes dolog.

    ReplyDelete