Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Wednesday, December 14, 2011

Enchanted Rock State Park

November 25-en volt Thanksgiving azaz Halaadas. Ilyenkor Amerikaban a csaladok osszejonnek es... esznek. Tavaly mi Ohio-ban unnepeltunk Rob csaladjaval, iden viszont vilagot lattunk. Na jo ha nem is vilagot de Texas allam egy masik reszet. Nevezetesen az Elvarazsolt Szikla Allami Park-ban voltunk aznap (Enchanted Rock State Park, Fredericksburg, Texas).
A kiruccanas fo inditeka az a teny volt, hogy Houston lapos mint egy asztal es mar nagyon vagytunk egy kis hegymaszasra vagy legalabbis valami olyan feluletre ami nem sik. Kb 4 oranyira Houston-tol talalhato a "Hill Country" resze Texas-nak ami arrol nevezetes, hogy itt mar nem sik a videk. A kornyek telis tele van allami parkokkal. Halaadas napjat tehat az Enchanted Rock megmaszasaval toltottuk. A 'park' Fredericksburg varosban talalhato.

Mar messzirol lathato volt a hatalmas szikla amint elterul a fakkal teli messzesegben.

Tulajonkeppen egy hatalmas granit sziklarol van szo ami egesz nagy teruleten helyezkedik el. Nagyon szep idot fogtunk ki es mivel Halaadas napja volt, igy a latogatok szama is kevesebb volt a megszokottnal. Altalaban mar 11 orakor bezarjak a parkot mert a latogatok elerik a kiirt limitet!

Meredekebb volt mint aminek eloszor tunt...

Persze Rob-nak rombolnia kellett a kis pocsolyaban levo elovilagot ...

Itt a teton megpihentunk vagy fel orara.

Rob tanulmanyozza a kulonbozo uszo akarmiket a pocsolyaban :-) Mint kesobb megutdtuk van benne tunder garnela (fairy shrimp), ebihal stb

En is kinyultam picit hogy az eves D vitamin szuksegletem egy reszet magamba szivjam ...

Irany lefele...

I did it!! :-)

Ezutan a masfel oranyira levo San Antonio-ba mentunk. Errol majd a kovetkezo post-ban szamolok be.

Osszes kep az Enchanted Rock-rol a KODAKGALLERY-n megtekintheto.

4 comments:

1. De jó időtök volt!
    Szép az a park.
    Nagyon tetszik, ahogy a kirándulók sora kanyarog fel a kopasz sziklára.

ReplyDelete
  2. Ennyi napsütit! Tiszta irigy lettem! :-)) Jó kis túra lehetett, én is elheverésztem volna ott. :-)

3. Igazán érdekes bejegyzéseid vannak, tök jó, hogy ennyit kirándultok! És a napsütés... hát most azért az hiányzik rendesen, itt didergünk (pedig még el se kezdődött a tél igazán).

4. kifelejtettem a fotoalbum linkjet. akit erdekel ott a tobbi kepet is megnezheti errol a szuper helyrol. betettem a post aljara.

igen, errefele meg egesz jo idok vannak. eddig a heten 24-25 C fokok voltak, persze mult heten itt is hideg volt 10C fok korul.