Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Tuesday, December 6, 2011

Kabat

Ma reggel szornyu felismeresben volt reszem. Egyenesen kettoben is. Eloszor is nagyon hideg van! 4C fok!! Itt Houston-ban ez feler a minusz 10-zel. Ha hideg akkor kabat ugyebar... en is igy gondoltam es vettem is volna a kabatot ha ott lett volna a kabatszekrenyben. De nem volt ott! Ekkor jott el a napi masodik felismeres.... a 4 fok meg hidegebb lesz kabat hijan....

Nem tudom mikor hagytam el/dobtam ki/adtam oda goodwill-nek a telikabatomat de lehet nem voltam epp beszamithato allapotban. Teny, hogy nem emlekszem mi tortent a kabattal. Es az is teny, hogy szombat reggel venni kell egyet... Addig marad a tavaszi kabat pulcsival es vastag sallal parositva. Vagy hatha visszajon a meleg... :-)


4 comments:

  1. Most akkor milyen éghajlaton laktok???

    ReplyDelete
  2. ribizli: jegkorszak a javabol!

    Zsuzsi: jo kerdes.... azt hittem szubtropusi!

    ReplyDelete
  3. Néha érik ilyen meglepetések az embert. Az utóbbi években itt is dőlnek a hidegrekordok.

    ReplyDelete