Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Thursday, December 22, 2011

Tropical Medicine Unnepi Buli


Mult hetvegen volt az en munkahelyem unnepi bulija. Itt csak a mi reszlegunk vett reszt (plusz hazastarsak/baratok/nok) igy voltunk harmincan. Termeszetesen en voltam a fotos ... de a nagy gepemet ugyesen otthon hagytam. Volt valakinel egy pici gep azzal fotoztam vegig az esemenyt :-) De igy is mindenki nagyon meg volt elegedve a fotokkal, amiket a lentebbi video/slideshow-ban prezentaltam.... Rob sutott nagyon finom German Chocolate Cake-et, ami nagy siker volt... 


A nagyfonokkel (aki miatt mindenki Houston-ba koltozott) es egy kolleganovel


Mar hagyomany nalunk hogy ilyenkor mindig van az un. "White Elephant Gift Exchange". Ennek a lenyege, hogy mindenki hoz otthonrol (vagy vesz max $15 ertekben) valamit ami lehet giccses, haszontalan, bovli, akarmi amire nincs szuksege mar otthon. Minden ajandek kap egy sorszamot erkezeskor.


Rob tervezte a sorszamokat :-)

 
Amikor a jatek elkezdodik mindenki huz egy szamot es annak megfeleloen kap egyet a hozott ajandekok kozul (ha huztad a 10-es szamot, akkor a 10-es sorszamu ajandekot kapod elso korben).

 

Igenam, de amint mindenki kapott egy ajandekot ilyen mondon, a kor ujra indul az egyes szammal. Tehat az ajandekok lophatoak! Azaz pl en huztam a 10-es szamu ajandekot az elso korben. Jon a masodik kor es tegyuk fel Joe-ra kerul a sor es o felall hogy marpedig neki az az ajandek kell amit en huztam. Ilyenkor az o es en ajandekom gazdat cserel. Aztan amikor rad kerul a sor visszaveheted tole az eredeti dolgot vagy elveheted mastol annak ajandekat ha az neked jobban tetszik. A lopkodas ketszer megy korbe az egyes sorszamtol az utolsoig sorban. A masodik kor utan ami ajandek nalad van azt viszed haza.

En egy nagy doboz nagyon nagyon finom csoki kollekcioval lettem igy gazdagabb: van benne mindenfele itallal toltott csokolade.

Rob pedig egy gabonakor csiraztato akarmit szerzett :-)

Jojjon  tehat a video:

 

2 comments:

  1. Nagyon tetszett a videó, ötletes! Kár, hogy csak 30 másodpercet adnak ingyen, de tényleg ügyes.

    ReplyDelete
  2. igen, kar. de azert a 30 mp is jo par kepet bemutatni, pl egy szulinapot stb...

    ReplyDelete